10/10/2011 & 11/10/2011 ~ Tiada P&P berlaku, pelajar bercuti kerana memberi laluan kepada penggunaan kelas untuk peperiksaan PMR.
4K6 (12/10/2011)
- 7.05 am – 8.15 am
- Peperiksaan Akhir Tahun
- Pelajar mengulangkaji pelajaran
4K1 (12/10/2011)
- 8.15 am – 9.25 am
- Peperiksaan Akhir Tahun
- Pelajar mengulangkaji pelajaran
Date | 12/10/2011 |
Time | 10.55 am – 12.05 pm |
Class | 5 Science 2 |
Subject | Chemistry |
Theme | Revision |
Learning Area | Revision |
Learning Objective | Discuss trial examination question |
Learning Outcome | Student is able to identify their weaknesses and write the correct answers for each question. |
Activities | Discuss trial SPM question |
Noble Values | Being thankful to God. |
Teaching Aids | a) Textbook c) Question set |
Reflection | Teacher discusses with student essay part for Paper 2. Almost 30 of them weak in this part. The rest students are able to score in this part. Most of them do not know how to write the answer. Teacher guides them the better way in writing the answer. Teacher concludes that student not really prepare for this exam. They did not finish doing revision for all topics. |
4K4 (13/10/2011)
- 9.45 am – 10.25 am
- Peperiksaan Akhir Tahun
- Pelajar mengulangkaji pelajaran
4 Science 1 (13/10/2011)
- 10.55 am – 12.05 pm
- Peperiksaan Akhir Tahun
- Pelajar mengulangkaji pelajaran
4 K 1 (13/10/2011)
- 12.05 pm – 12.40 pm
- Peperiksaan Akhir Tahun
- Pelajar mengulangkaji pelajaran
Date | 14/10/2011 |
Time | 10.40 am – 11.40 am |
Class | 5 K 8 |
Subject | PBM |
Theme | Permainan |
Learning Area | Permainan |
Learning Objective | Menambah kreativiti pelajar |
Learning Outcome | Pelajar dapat mencetuskan idea bernas untuk membina permainan |
Activities | Membina permainan dengan menggunakan sehelai kertas A4 |
Noble Values | Memperluaskan kreativiti |
Teaching Aids | Kertas A4 |
Reflection | Guru memberi sehelai kertas kepada pelajar dan meminta mereka membina permainan berdasarkan kreativit mereka. Terdapat 4 orang pelajar yang sangat kreatif dan dapat membuat permainan yang bagus. Pelajar yang lain berbincang bersama rakan untuk menyelesaikan tugasan tersebut. Aktiviti ini dapat mencetuskan idea bernas dan membolehkan mereka bekerjasama dalam kumpulan. |
No comments:
Post a Comment